fredag 8 januari 2010

Vad sjutton ska den heta?

Så ska nog det jag håller på att skriver just nu. Vad det är jag skriver? Tja... Jag vette sjutton vad jag ska kalla det för. Memoarer? NJa... Personliga tankar och funderingar? Dagbok? Eller allt på en och samma gång? Kanske det... Jaja, vi får se hur det blir med det.
Jag är en sådan person som älskar att starta nya projekt hela tiden, mitt rum är fullt med påbörjade kulpturer, tavlor och kläder etc. Min dator av noveller och andra texter. Det här med att påbörja saker men nästan aldrig avsluta dem.. Extremt frustrerande. En sak som jag tycker är lite lustig är att det står i tvillingarnas horoskop. DEt kan visserligen vara av en slump, men jag har frågat fler tvillingar (okej, typ fem st. då, men ändå) och för dem är det samma sak...
Någon mer än jag som har funderat sig galen på oändligheten?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar