lördag 13 februari 2010

Fem veckodagar.



Under dessa fem skoldagar som varit har jag hunnit uträtta detta:

- Skrivit en dikt om matte.
- Sett fantastiska "Dead poets society", jag kunde nte andas för att den var så fruktansvärt bra...
- Spolat öronen.
- Träffat en fantastisk läkare med en underbar bakgrundshistoria, fantastiskt hår, världens mest pratglada mun och som nu ska bli huvudpersonen i en liten roman jag ska trixa ihop.
- Dansat.
- Skulpturerat.
- Fått kväljningar av "Alla hjärtansdaglunch" i skolan...
- Stickat klart baksidan till min kofta.
- Kollat på "The Notebook" och gråtit.
- Målat en tavla på tio minuter.
- Kollat på "Erin Brockovich" och blivit stört beundrad av att Erin är en verklig person och att detta faktiskt har hänt i verkligheten.
- Gjort klart mina glasögon utan glas.
- Målat naglarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar